Isnin, 23 Ogos 2010

tolong kasihani golongan ini


Bulan Ramadhan.
Tiada maki hamun dan carut-mencarut di halaman ini.

Tapi aku tetap hendak mencarut.Kesah?
Blog ini kepunyaan aku suka hati lah kan.!

Haih mencarut dalam hati dah la ye.

Bayi comel kan?terlalu comel untuk itu.
Anugerah yang tidak ternilai dari yang maha esa.

Tetapi..

Aku masih tak faham kenapa masih ada yang membuag bayi?
Tidak tahu cara selamat ?mungkin tiada pendidikan seks untuk mereka.

Okay okay dah buat anak selepas itu buang bayi dengan hati yang senang.
Tiada belas kasihan untuk itu? mana sifat kemanusiaan sebagai orang Islam?

Ye aku tujukan khas untuk golongan remaja melayu Islam kerana aku daripada golongan itu.
Memalukan ! terlalu bangga dengan kehidupan anda sehinggakan minum arak parti seks sebegitu jijik anda sembah.

Tragis hati aku.

Haiwan pun ada sifat kasih sayang inikan pula manusia yang mempunyai akal fikiran.
Akal fikiran yang luas sehingga mampu mencipta sesuatu yang baru.

Tanda akhir zaman agaknya.