Jumaat, 19 November 2010

mana ada apa sangat

Ramai orang sibuk packing barang tapi gua masih mengadap laptop.
Asyik blogwalking blog orang.Seronok sebab minda terbuka.
Banyak benda aku tau dalam dunia ni melalui blogserius.
Aku pun ragu-ragu juga nak percaya atau tidak sesetengah perkara yang tidak masuk akal.
Apa-apa pun luu orang lawat dulu blog tu and then baru cerita sama gua ok.
Tambahan lagi, *ceh macam nak tulis karangan pula

Nak cari info sikit pasal barang yang gua nak beli nanti.
Gua minat kasut ni tapi mahal sangat.Tak mampu.
Harap-harap jumpa sebijik macam gambar bawah di ceruk-ceruk Uptown nanti.
Tidak kisahlah apa brand pun asalkan sedap mata memandang dan yang paling penting murah.



lanvin

P/S : selamat bercuti kepada semua rakan dan nikmatilah masa yang ada nanti bersama orang tersayang

Tiada ulasan: