Khamis, 22 Julai 2010

EK KOM TERUG in African Language ;)

Hari ini Khamis 22 julai 2010 aku kembali 'update' laman blog aku setelah lama menyepi akan kesibukan belajar mahupun ruang sosial aku aha lama beb tinggal 'ruang perkongsian hidup' ini atau lebih umum dikenali sebagai BLOG.Kini aku sihat dan telah pun berjaya menyambung pelajaran sehingga semester 3 kursus persediaan.

Oh ya mahu juga aku cerita perkembangan diriku ini dan yang pertama iaitu cuti selama sebulan dan aku dapat meluangkan masa sepenuhnya bersama keluarga di samping rakan-rakan baikku yang berada di Kuala Lumpur.Bahan menarik juga ketika aku bersama dengan mereka iaitu kejohanan Piala Dunia yang berlangsung di Afrika Selatan di mana aku menghabiskan waktu dengan menonton perlawanan bola sepak.

Tak jumpa pagi lah kan cerita dia sepanjang aku cuti selama sebulan.

Maklumlah perlawanan bola sepak dari malam hingga ke pagi dan setelah Subuh baru aku tidur sehingga ke petang dan begitulah rutin harianku ketika cuti.

Macam biasa karang banyak panjang lebar pun aku rasa tiada siapa yang nak baca jadi setakat ini sahaja cerita dari aku.Seterusnya akan aku "update' dari masa ke semasa.

Luu baik-baik juga ya.

Tiada ulasan: