Rabu, 3 Oktober 2012

bersihkan habuk

Berhabuk.

Tarikh terbit entri yang lepas menunjukkan aku sudah lama tidak menulis. Lama tak lama lah dalam  sebulan yang lepas begitu.
Ada juga sekali sekala datang jenguk tetapi tak buat apa - apa. Sekadar perhati apa yang aku luahkan, apa yang aku sampaikan. 

Apabila aku baca kembali apa yang aku tulis, apa yang aku catat, seolah - seolah aku tidak percaya bahawa penulis blog ini ialah aku.
Aku tidak percaya kerana emosi aku ketika itu berada dalam keadaan normal dan neutral. Dan aku menulis  ketika itu dalam keadaan emosi yang tidak stabil. Segala apa yang aku luahkan terlalu sensitif. 

Dah boleh nampak kan pemikiran aku yang macam mana?
Sentitif.

Sebenarnya begini. Aku mati kutu. Kekeringan idea untuk kongsi perasaan dan cerita hidupku.
Bagaimana hendak lepaskan perasaan dan cerita dalam bentuk perkataan atau penulisan. Aku bukannya seorang penulis yang baik. Jika pandai menghamburkan perasaan dan berkongsi cerita ke dalam bentuk penulisan walau bagaimana cara sekalipun, bukan ada siapa yang mahu baca. (hahahahaha) . Lawak tak? K.

Cukuplah sekadar aku 'update blog' dan menulis entri sebegini tanpa memberi input kepada kawan - kawan yang membaca. Sekurang - kurangnya hampa semua tahu aku masih lagi bernyawa dan dalam keadaan yang baik.

Bukan tak nak cerita dekat sini, kalau nak cerita terlampau banyak perkara yang ingin dikongsi.
Senang cerita bila - bila nanti waktu lapang kita jumpa kita borak okay? amacam? baiklah.

 Sekian.




Tiada ulasan: