Selasa, 20 April 2010

kawan

Kawan.
Apa pendapat anda tentang kawan anda?
Ada yang berperangai baik,buruk atau baik dan buruk.
Faham kan maksud aku baik dan buruk?
Kadang-kalanya baik kadang-kalanya buruk.

Bak kata budak-budak aku perangai macam 'palat'

Aku hangguk kepala tanda setuju.
Kadang-kalanya kita jugak berperangai hodoh apabila tidak sedar ataupun sedar.

Kawan.
Kasih sayang dengan kawan lebih daripada ibu bapa,adik-beradik,sedara mara,pakcik mak cik
opah datuk kau.

Anda setuju?
Betul tak apa yang aku katakan ini?

Betul la wahai para pembaca.
Kisah kau semua ,pengalaman kau
'fly' sekolah,masalah kau dengan orang luar,
kau gaduh sana sini,kisah bf/gf kau, dan macam-macam lah
malas aku nak tulis.faham kan?

Semua masalah kau cerita dengan 'member' kau
Walhal mak bapak kau yang besarkan kau
Itulah hakikatnya.Penting sangatkan ada kawan.









3 ulasan:

Pimi berkata...

Btoi..penting kawan ni...:))
Palat tu apa?

Muhammmad Zaim berkata...

palat ni kurang hajar ;)

˙·٠•●♥ ǷȈmɪ ♥●•٠·˙ berkata...

dialek pe tuh?