Khamis, 9 Ogos 2012

Terus gagal.

Sukar untuk aku ungkapkan perasaan yang terus dibelenggu peristiwa silam dan kenangan lama yang menghimpit ruang minda ini. Aku sering berimaginasi dikala aku berada dalam situasi sunyi.

Masih belum jumpa penuetralisasi kepahitan ini.

Aku terus gagal mencari di mana caranya untuk aku lenyapkan perasaan ini. Biar perlahan - perlahan asalkan perasaan ini lenyap selamanya tetapi aku gagal.

Kenapa aku gagal ?!

Aku sibuk dengan hal yang tiada apa - apa. Mencari perkara yang tidak pasti. Menimbulkan persoalan sendiri, persoalan yang langsung tidak membina semangatku untuk mencari diri yang sebenar.
Lebih cenderung untuk kecil hati , terasa hati dalam keadaan aku beremosi. Aku sentiasa beremosi kebelakangan ini.

Ingin rasanya aku memohon kepada Dia, memohon supaya hilangkan perasaan berkecamuk ini. Sekali lagi berimaginasi  jika aku bangun esok pagi, tolong kosongkan fikiranku dengan memori lama. Tolong padam jangan tinggal walau sedikit pun.

Ya Allah dengarlah rintihan hambaMu ini.
InsyaAllah.

Tiada ulasan: