Jumaat, 26 Mac 2010

rintihan atau poyo?

Ya aku sedar aku sekarang sudah berada dalam golongan belia.
ya golongan belia yang hatinya ingin 'memberontak'

Kalau dulu nakal sana nakal sini.
Sekarang kena jaga semua.
percakapan,tingkah laku kau,hati semua,
jangan nak pakai lepas ja.

Sekarang ini ramai manusia perangainya pelik-pelik.
kadang-kadang perkara ini terjadi padaku.
ya mood tidak baik tiba-tiba muncul.
Terus kutuk sana,terus kutuk sini huh
bagaimana nak kawal ya?

Manusia tidak pernah beryukur dan tidak pernah sempurna .

Aku penat !
penat dengan aktiviti seharianku.
Pelajaranku,sosialku dengan orang sekeliling
Aku bersabar dan terus bersabar
Kerana kepenatan itu akan membawaku untuk lebih matang dan dewasa
Ketika ini aku masih penat untuk menaip .aku penat letih lesu tidak bermaya.
Huh emo la plak kan aha dah dah masa untukku rehat agar aku dapat menjalani hari esok yang lebih mencabar.
Sekali lagi manusia tidak sempurna !



Tiada ulasan: